GÜNDEŞ: "KÜME DÜŞECEĞİNE İNANDIĞIM  BİR TAKIMIN BAŞINA GEÇMEM"

SPOR AKTUEL
0


TFF 3.Lig 1. Grup ekiplerinden Tarsus idmanyurdu  Teknik Direktörü Murat Gündeş,  başarılı olacağına, bunu becerebileceğine inandığı için görevi kabul ettiğini söyledi.

Basın mensupları ile  biraraya gelen Gündeş,  "Küme düşecek bir takımın başına  gelmem.. Tarsus idmanyurdu kulübü olarak ciddi bir sıkıntılı bir dönemden geçtiğimiz biliyoruz. Kaliteli bir kadromuz yok. Savaşan ve mücadele veren bir kadroya sahibiz  Kadromuza küçük  dokunuşlar yapacağız" diyerek şunları söyledi:

"Herkesin maddi ve manevi katkısına ihtiyacımız var. Katkılar geldikçe biz daha da güçleneceğiz. Ben bu ortamın yabancısı değilim. Yönetim Kurulu'na inandığım için  buradayım. Ocak ayına kadar arzuladığımız puanlara ulaşmamız gerekmektedir  Takımımızın birkaç maçını izledim. Bu takımın kümede kalacak kapasiteye sahip olduğunu gördüm. Sezon sonunda bu takım küme düşmez, iyi bir ivme kazanırsa zirveyi de zorlayabilir. "

LİGDEKİ HEDEFLERİNİ OYUNCULAR BELİRLEYECEK

"Ben oyuncularla toplantılar yaptım. İyi bir oyuncu  Grubu oluşturulmuş.Fakat oyuncuların  şuan ciddi boyutta metal olarak çöküş içerisindeler. Sahadaki çalışmalarımızdan Önce oyuncuların ruhsal olarak düzelmesini sağlamalıyız.  Yaptığım toplantılarda oyuncularına şunu söylüyorum. Ligdeki hedefimizi siz belirleyeceksiniz. Aşağıya mi oynayacaksınız, yoksa yukarıya mı oynayacaksınız. Aşağı da 1 puanlı takımlar var. Yukarıda  10 puanlı takımlar var.  Bunları oyuncularımızla paylaşarak hedef belirlemelerini istiyorum. Hepimizi mutlu edecek şey ise Tarsus idmanyurdu'nun başarısıdır, yukarıya doğru  çıkmasıdır. Yönetimine, oyuncu Kadromuza inandığım için ben buradayım. Bunu becereceğime, başaracağıma, bunun üstesinden geleceğime  inandığım için buradayım,  bu görevi kabul ettim " 

TARAFTARLARA DAVET

"Türkiye Kupasını bir kenara bırakıp Ligde oynanan 4 maçın analizini istedim  Malatya Arguvan maçından ziyade takımın son 4 maçın analizi üzerinde çalışıyoruz. Teknik ekibime bana  Arguvan'ın Teknik analizini değil, kendi Takımımızın analinizi getirin dedim. Benim en büyük  avantajı  Teknik ekibimin 70 gündür takımla birlikte olmasıdır. Malatya Arguvan maçında taraftarımızın desteğine ihtiyacımız var. Taraftarlarımız ciddi anlamda son iki maçta desteklerini son dakikaya kadar verdiler. Sonuç ne olursa olsun takımının arkasında durdular. Bu anlamda  Taraftarlarımızı Pazar günü  saat  15'de maçımıza davet ediyorum. Bu maç bizim için dönüm maçı. Arguvan  galibiyetine benimde  oyuncularımın da, Yönetim Kurulumuzunda ihtiyacı var. Aynı zamanda  Rakibimizin  1 puanı bulunması nedeniyle küçümsenmemeli. Aksine Rakibimiz dirençli ve iyi bir takım. Hocası benim arkadaşım ve yakından tanıyorum. Savunma güvenliğini ön planda tutan bir takım. Sonra da sonuca giden bir taktik anlayışına sahip. Kazanmamız lazım."  ifadelerini kullandı. 

Tarsus idmanyurdu  Kulüp Başkanı Cem Kavalcı   Malatya Arguvan Spor  maçına Mersin Büyükşehir belediye başkanı Vahap Seçer ile Tarsus'ta faaliyet gösteren  siyasi parti ilçe başkan ve yöneticilerini, sivil toplum kuruluşlarının  temsilcilerini davet ettiklerini belirtti. Davet ettikleri siyasi parti başkan ve yöneticilerinden veya sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerinden hiçbir taleplerinin olmadığını ne para ne de pul istediklerini dile getiren Başkan  Kavalcı,   sadece maçlarına gelmelerini ve Tarsus idmanyurdu'nun arkasında durmalarını istedi.

Tarsus idmanyurdu'nun kümede kalacağına inandığını belirten Başkan  Kavalcı, şunları söyledi:

"Tarsus İdman Yurdu  zor günler yaşıyor. Bu zorlu süreçte başarılı  olacağına  inandığım  zor günleri iyiye çevirecwğine inandığım Murat Gündeş ile anlaştık.Murat hocamıza güveniyoruz.  İnşallah  bizi mahcup etmez, şehrimizi de mahçip etmez. Bizim Murat hocamızdan beklentimiz büyük,  onun bizden beklentileri büyük. İnşallah iyi olur. Bunun yanı sıra  Tarsus idmanyurdu  ligden düşecek  bir takımın değil.  Her takım  küme düşebilir fakat Tarsus idmanyurdu  küme düşmez. Yönetim Kurulu olarak  buna inanıyoruz." dedi.

Toplantı  basın  mensuplarıyla  günün anısına çekilen  fotoğrafın ardından sona erdi.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)